onsdag 7. oktober 2009

TILBAKEMELDINGER FRA KUNDENE VÅRE

KOMMENTARER FRA NOEN AV VÅRE KUNDER:

Vi legger ikke inn en omtale før vi har fått tillatelse fra kunden, og vi håper det er ok å spørre om vi kan legge inn fornavnet, slik at uttalelsene blir mer troverdige. Omtalene vil gi deg en pekepinn om hvordan andre bruker produktene, og hvilke erfaringer de har gjort seg.
LYKKE TIL MED LESING!

TOPP 5 ER:

KariteXtreme skincare neutral
KariteXtreme lip balm (alle 3 utgavene)
Sensitive cream bath
Sensitive lotion
Karite xtreme hudserum
Forkjølelseloljen

KariteXtreme skincare neutral 50 ml

- Denne ansiktspastaen har vi inntrykk av blir brukt omtrent like ofte av menn som av kvinner. Kunder med tørr, voksen hud eller atopisk hud går igjen. her er noen eksempler:
- 3 forskjellige kunder (menn) har gitt tilbakemelding på at pastaen har virket godt på deres atopiske hud i ansikt og på hender. Videre at pastaen gir myk hud og er svært drøy.
- Veldig god krem dette! Kan anbefales! Bruker den som nattkrem og på tørr hud ellers. Positivt at den ikke inneholder noe konservering eller allergener.' Åshild
- 'Takk for en flott krem. jeg bruker dyre merker, og denne matcher så absolutt merker som er minst 3 ganger så dyre. Jeg har de siste årene begynt å reagere på alt som har med parfyme å gjøre, så dermed er det veldig mange produkter i de dyrerer merkene jeg ikke lenger kan bruke. Godt å ha et alternativ her.' Anne

Fra vårt testpanel (da produktet ble utviklet) fikk vi flest like tilbakemeldinger på disse effektene:

- gir myk hud på albuer, knehaser og andre tørre hudpartier.
- en god nattkrem
- beskytter huden godt ved hudproblemer som atopisk hud/eksem. Disse personene brukte pastaen som en nattkrem, og lotion i Sensitive-serien som dagkrem/håndkrem/lotion.
- svært drøy i bruk
- 'Karite krem er helt herlig! Jeg bruker den både i ansiktet, på leppene som lypsyl, på tørre hudområder som knær og albuer, neglebånd og den er helt super å smøre litt inn i hodebunnen kvelden før hårvask. jeg har fått så fin og flassfri hodebunn. Tips til andre altså. Denne er jo helt multifunksjonell. Kjempedrøy også forresten. kan dere legge inn på siden deres? På forhånd takk.' Astrid
- 'Eksemen min er borte!!!' sier Terje som fikk KariteXtreme av kona. (hun kjøpte først til seg selv). De bruker den begge to, forteller at de bruker den i ansikt, albuene og 'oppå' hendene. De synes den er drøy, og holder til begges bruk i ca 2 mnd. Videre kommenterer han 'hva har dere hatt oppi? (positivt d vel!) og at det er positivt med gratis frakt på netthandelen vår, og at dette er et produkt som begge to kan bruke.
- En kvinne forteller oss at den er veldig god på tørre lepper. Hun fikk 'minikrukke' av denne sammen med andre varer.

VÅR KONKLUSJON:

Dersom du har voksen hud, er denne pastaen god som nattkrem. Gjør tørr hud (albuer, knær, atopisk hud/eksem) myk og smidig. Kan brukes av både menn og kvinner.

KariteXtreme - lip balm (alle 3 typene):

- 'Leppebalsam er helt utrolig bra!!! Nå har jeg begynt på nr. 2, og de er kjempedrøye'
Denne vinteren har eg ikkje hatt tørre og sprukne lepper, så då vesleguten rota vekk denne så var det krise i heimen. Kjempe god!! Cathrine
- Vi fikk beskjed om å legge inn denne tilbakemeldingen: 'Jeg har vært plaget med munnsår og tørre/ødelagte lepper i mange år. Denne lypsylen har gjort leppene mine bort i mot 'normale' igjen. De blir bedre og bedre, så neste lypsyl vil kanskje ordne det helt!! Den er kjempebra synes jeg. Og jeg har anbefalt den til flere andre også. Karoline
- hei folkens,hvis dere noen gang får såre,sprukkne,tørre,lepper så klikk dere inn på www.urte-haven.no . der får dere kjøpt karitextreme balm. Alexander (PS økologisk er den også.)
'Hei, vil gjerne bare si at leppebalsamen deres er helt fantastisk!! har vært mer eller mindre avhengig av lypsyl, men etter at jeg har gått over til deres produkt, merker jeg at jeg bare trenger å smøre leppene få ganger om dagen, og de holder seg myke og gode hele dagen. jeg tar på meg hver kveld også, og om morgenen er leppene fortsatt myke' (og hun har kjøpt alle 3 typene!)

OG DENNE TILBAKEMELDINGEN LIKTE VI OGSÅ GODT: En voksen kvinne som forteller oss at: Dette er den aller beste leppe-lypsylen jeg noen gang har prøvd. Og jeg har brukt litt dyre som den 'rosa' krukken til Oriflame.' Videre sier hun at hun har lypsylen på nøkkelknippet og har den med på turer/trening. Har gått over fra Oriflame til denne. Vi får også ros for flere andre produkter denne kunden bruker fra Urte-haven.

VÅR KONKLUSJON: De fleste tilbakemeldingene på lypsylene er fra kunder som tidligere har vært avhengig av å smøre seg ofte. De er positive i forhold til at de nå kan trappe kraftig ned på smøring, allikevel er leppene myke og smidige. Vi har bedt flere om å smøre seg om kvelden, og gi oss tilbakemelding om de fortsatt har myke lepper om morgenen. Svarene er JA. Så disse balsamene kan være god for deg som har generelt tørre og sprukne lepper. Det går mest av lip balm (den som er nøytral).

Sensitive cream bath

Endelig! Jeg har sensitiv hud og de produktene jeg har brukt, alt fra loreal til md formulations, har alle tørket ut huden min eller gitt meg svie og røde nupper etter bruk. Øyemakupfjernere har alltid gitt meg en 'hinne' av produktrester på øynene. Jeg vurderte å slutte å sminke meg. Jeg kjøpte denne til veslejenta for å bade henne i, hun har atopisk eksem. Det fungerte veldig godt. Selv bruker jeg den i ansiktet, og den fjerner øyemakeupen uten å tørke ut huden. Den fjerner ikke vanlig kajal eller annet vannfast, men den flytende kajalen fra dr. houscka gikk lett av. Sorte prikker/hudormer i ansiktet forsvant også. L.M.M

Sensitive cream 150 ml tube og lotion 200ml

Vi har fått veldig mange tilbakemeldinger på cream og lotion hvor kundene og testpanel bekrefter den gode virkningen på hud med spesielle behov (lite elastisitet, atopisk, sensitiv eller tørr hud). Det ser ut som flere voksne enn barn bruker disse to produktene. Her er noen eksempler:

Jeg ble umiddelbart kvitt sprukne fingre og veldig tørr hud på leggene av bodylotion og karite extreme krukka deres. (har alltid slitt med det, og ingen kremer har hjulpet...til nå). Aslaug, 31 år

Videre vil jeg også si tusen takk for Urte-havens super body lotion og body creme, som jeg har brukt i et halvt år nå. Jeg har veldig tørr hud og nupper på tørre legger har forsvunnet hos både barna og meg. Super pris, supert produkt og så bra det finnes norsk produserte produkter.

Med vennlig hilsen Caroline

En kunde (mann) har psoriasis og veldig vondt ved utbrudd. Han fikk høre av en kollega om disse kremene. Han syntes kremen (Sensitive cream) gjorde underverker for huden, den ble så og smidig i forhold til alt annet han har prøvd. Han har testet ut lotion også, og er veldig fornøyd med den.

Flere småbarnsmødre sier at disse produktene er noe av det beste de har prøvd. De skulle opprinnelig bruke produktene på baby/barn, men endte opp med å bruke de selv.

Vi venter på skriftlig tilbakemelding på flere som har brukt lotion som håndkrem, og som er svært godt fornøyd med den. Det gleder oss, for mange bruker den som ren dagkrem i ansikt i tillegg til kroppslotion. God profil at ett produkt kan brukes på 3 forskjellige områder.

En ung dame forteller at hun nesten ikke tåler noe i ansiktet før hun blir litt rød og føler at jeg bør tørke det av med en gang. 'Denne kremen er virkelig god for sensitiv hud, slik jeg har.' Hun bruker nå lotion ( i stedet for kremen) fordi hun har ung hud og trenger mer fukt og elastisitet enn fett.

En ungdom (gutt) på 15 år med atopisk hud mener han har funnet det ultimate produktet for sin ansitkshud. Det er lotion, og siden den ikke er så fet som kremen (som han også prøvde), passer den bedre for ungdomshud som ofte er fet og talgrik.

Et besteforeldre-par kjøpte Sensitive serien til barnebarnet, nå bruker både de og foreldrene denne serien (og vi legger til at vi håper de bruker produktene på barna også!!)

VÅR KONKLUSJON: Lotion er god som ansiktspleie for yngre hud som av forskjellige årsaker trenger fukt og elastisitet. Cream er mye fetere og behandler voksen og/eller tørr hud bedre enn lotion. Lotion trekker hurtigere inn i huden, virker ikke fet og inneholder sårlegende urter, duftfri, dermed kan den anbefales som et aftershave-produkt.

Sensitive salve 60 ml

her skal vi sortere i veldig mange hyggelige tilbakemeldinger. Disse kommer etterhvert på trykk, men 'gjengs' oppfatning av salven:

- en avdeling for de minste barna (barnehage) bruker salven som både sårsalve og kuldekrem - de er svært fornøyd med resultatet. Flere av foreldrene har begynt å bruke forskjellige produkter i serien fordi de har fått gode tilbakemeldinger fra barnehage-tantene. her skal vi få med litt mer konkret, vi har fått inn flere mailer som vi vil spørre om vi kan få legge ut på siden.

- såre brystvorter og flere foreldre har gitt oss tilbakemelding på at de ikke er redd for at barna skal få i seg noe av salven - de kommenterer: den er jo spiselig!!

Bruker denne ein del på guten min som sliter litt med tørre partier på kroppen sin. Den er lett å smøre utover då det er nett som den smelter når den kjeme i kontakt med varmen frå kroppen. Andre fete kremer kan være vanskelige å smøre utover, men denne er det ikkje. Bruker den og på tørre hender nå i vinter. Bruker den og som ansiktmaske etter å ha badet i klor vaten. Cathrine.

Forkjølelsesdråper 13 ml

'Har med flasken alle steder, den er helt super. Hjalp kjempegodt da vi fikk forkjølelse i huset!' SMS

'Jeg har brukt oljen deres i 3-4 uker nå. har alltid tett nese når jeg våkner. Så jeg starter dagen med noen lange gode drag fra flasken. det løser opp og reinser luftveien for meg'

Vi har fått svært mange tilbakemeldinger fra kunder som bruker oljen ved morgentetthet, småbarnsfamilier som har en eller flere barn i barnehage og ofte får med seg smitten hjem. Foreldrene smører seg med oljen og er svært godt fornøyd med resultatet.

'Forkjølelsesoljen deres er veldig drøy! Jeg åpner flasken hver morgen, trekker noen lange drag, og den klarner tett nese. Jeg har den med på arbeidet hver dag, det er den beste oljen jeg har prøvd' sier en kunde som fra før av har prøvd alt fra peppermyntepulver, forskjellige nesesprayer og halstabletter. Hun har brukt forkjølelsesdråper i flere år og mener bestemt at den også hjelper henne til å unngå forkjølelsesutbrudd.

'Selv slapp jeg unna en begynnende forkjølelse'

'Vi bruker den på hele familein her'

'Oljen hjalp meg gjennom en influensa for en tid tilbake'

'Har med oljen når vi drar til Syden eller ferier'

En annen yngre kar som har brukt dråpene hver dag i flere år nå, sier at han 'sniffer' inn litt om morgenen, og ellers smører seg på halsen med en gang han kjenner at han er blitt smittet av en forkjølelse. Han tror det er grunnen til at han ikke har vært forkjølet på flere år

VÅR KONKLUSJON: Tilbakemeldinger som gjentar seg er at oljen er god ved disse to tilfellene: morgentetthet, for å forhindre utbrudd av forkjølelse. Her kan vi legge til at dersom det skal hjelpe på symptomer/utbrudd må man smøre seg med en gang man kjenner smitten.

Har du noen? Vi vil gjerne høre fra deg!!
Send oss gjerne en epost eller SMS - på forhånd tusen takk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar